Kontakt os - Social Enterprise CRM - Social CRM - Salesforce CRM - Sociale Medier - Facebook - Twitter - Linkedin - Chatter - Integreret - Danmark - København - AarhusSocial Enterprise CRM Løsning - Sociale Medier Integreret med Salesforce CRM

Social Enterprise CRM er sociale medier som Facebook, Twitter, LinkedIn og Chatter, integreret med Salesforce Social CRM løsninger. Social Enterprise CRM gør moderne kommunikation muligt og giver fuld kontrol og mulighed for at reagere på service henvendelser, tendenser og omtale i markedet.

Social Enterprise CRM løsningen forbedrer kommunikation, salg, marketing og kundeservice på alle platforme. Samtidig fastholdes og forbedres virksomhedens brandingværdi. Vi kan samle din virksomheds kommunikation fra alle kanaler i Salesforce Social Enterprise CRM, hvilket giver helt nye muligheder for rettidig respons og kommunikation mellem dine medarbejdere og kunder, leads, medier og andre individer.

Konsulenthuset TURNER & KO implementerer og integrerer sociale medier med CRM. Vi tilbyder verdens bedste Social Enterprise CRM løsning integreret med sociale medier, som giver din virksomhed mulighed for at overvåge tweets og feeds omkring din virksomhed, service og produkter mv. Derved kan der hurtigt reageres og involveres på negativ omtale eller på support behov.

Se herunder, video om Social Enterprise og Salesforce CRM.  

Social Enterprise CRM - Social Marketing Enterprise DNA - Salesforce CRM - Social CRM - Sociale Medier - Facebook - Twitter - Linkedin - Chatter - Integreret - Danmark - København - Aarhus

Salesforce CRM løsninger Dansk sprog version




Sociale medier integreret med Salesforce CRM
Facebook, Twitter, Chatter fuldt integreret i CRM med kontakter
Overvåg 360 graders kommunikationen på nye medier direkte i CRM
Anvend muligheden for support og marketing på sociale medier i CRM
Verdens bedste CRM løsning fuldt integreret med sociale medier








Vil du høre mere om Social Enterprise CRM løsninger og hvordan vores løsninger kan understøtte din virksomheds forretningsprocesser til moderne kommunikation. Kontakt os og bestil et rådgivningsopkald her.